3 Aralık 2017 Pazar

NIVEA GAZSIZ DEODORANT

Güneşli bir Mersin pazarından 

herkese merhaba 


Bugün sizlere kurban bayramı indiriminde Migros'tan 5-6tl gibi uygun bir fiyata aldığım "Nivea Gazsız Deodorant'tan" bahsedeceğim.



Alüminyumun kanserojen etkisi üzerine yapılan çalışmalarda, genellikle koltuk altına yakın yerlerde meme kanserinin ortaya çıktığı gözlenmiş. 
Bu da demek oluyor ki koltuk altına kullandığımız ürünler çok önemli. 
Bu bilgiyi öğrendiğimden beri alüminyum içermeyen deodorantlar kullanmaya çalışıyorum ve çevremdeki kişilere de alüminyumsuz deodorant kullanmalarını öneriyorum.




Daha önce alüminyumsuz deodorant bulamadığım için Crystal markasının roll-onunu kullanıyordum. 
Ancak Instagram'da sağlıkçı bir blogger arkadaşım onun da alüminyum içerdiğini söyledi. Ben de araştırdım.
İçerisinde alüminyum türevleri olduğunu gördüm ve kullanmayı bıraktım.




Pudrasız olması,
Alüminyum içermemesi,
Tahriş etmemesi,
Ağır kokmaması (Bana göre),

Harika!

Ama...

Maalesef ter kokusunu gram engellemiyor.
 Ben buram buram ter kokan biri değilim,benim için sorun olmuyor.
Ancak yine de hoşuma gitmedi.
Ben gün boyu koltuk altımın temiz kokmasını isterim.
Bu ürüne gün boyu güvenemiyorum.



İçeriğini de buradan görebilirsiniz. 
Ben içerik hakkında çok bilgi sahibi değilim. 
İnternetten araştırdığım,yorumları okuduğum kadarıyla biliyorum. 
Eğer siz içerik hakkında bilgi sahibiyseniz ve bu ürün içerisinde alüminyum olduğunu düşünüyorsanız, lütfen yorum olarak yazın.

Son olarak; çok terleyen biriyseniz bu ürünü tavsiye etmiyorum. Kendim de yeni ürün arayışlarına bu bittikten sonra başlayacağım.

2 yorum:

  1. Kullanmadım bunu daha farklı markalara bakıyorum organik olan eco cert sertifikası olan gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eco cert olanlarda bile olabiliyormuş sanırım alüminyum türevi :/

      Sil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤