4 Aralık 2017 Pazartesi

FLORMAR OJELERIM

Merhaba,

Instagram'da paylaştığım Pastel ojelerim dikkat çekince, Flormar ojelerimi de paylaşmak istedim.



Açıkçası ben Flormar ojelerini eskiden hiç sevmiyordum.
Kısa ve küçük olan tırnak yapıma incecik fırçalarıyla sürmek zor oluyordu.
Birde açık renklerde rengini vermesi için 3 kat sürmek tam bir işkenceydi.

Şimdi tek tek serilere ve numaralara bakalım;




Flormar Klasiği Serisi

323 Cherry Desert - 458 Princess Castle

Bu seriyi hiç sevmiyorum.

Cherry Deserti hiç denemedim çünkü bu renk ojeler kenarlara bulaşınca çok kötü bir görüntü ortaya çıkıyor.Çok dikkatli sürmek gerekiyor.

Princess Castle 2 katta rengini veriyor.Ancak ince ucu nedeniyle fırça izi oluşabiliyor.

Fiyatları ; Flormar'da 3,99 TL




Full Color Serisi

FC44 Tropic Brown - FC04 Rose I Hold - FC33 Time Saver

Tek katta rengini veriyor ama iki kat sürerek daha hoş görüntü elde ediliyor.

Fırçası ince ama fırça izi bırakmıyor.

Fiyatları; Flormar'da 2,99 TL




Matte Serisi

Flormar'ın en sevdiğim serisi!

M03 Elegant Grey - M29 High Society - M17 Neon Pink - M22 Tile - M38 Oyster

Hem mat hem sedefli olur mu bir oje?

Oluyor.Bu serinin bazı ojeleri aynen öyle.Tamamen matlığı sevmeyenler için birebir.

M29,M22 ve M38 Favorim!

Fiyatları; Flormar'da 5,99 TL




Bunlar da farklı serilerden tek olanlar;

Plus Quartz Serisi - 099 Deep Ocean

2 katta rengini veriyor. Sedefli bir oje ve rengi çok hoş.
Tırnak kenarlarına bulaşınca kötü bir görüntü bırakıyor.Dikkatli sürmekte fayda var.

Flormar'ın internet sitesinde stokta yok.Sanırım kalkmış seri.


Feather Look Serisi - F02 Purple Martin

Farklı bir ojenin üstüne sürüldüğünde daha güzel gözüküyor.
Tek sıkıntı her tırnağa eşit sürülmüyor.Uğraştırıyor.

Flormar'ın internet sitesinde stokta yok.


Silk Satin Serisi - SS05 Robe

Tek katta rengini veriyor ancak 2 kat daha güzel gözüküyor. 
Tonu sarımsı beyaz gibi tuhaf bir renk.Çok sevemedim.

Flormar'ın internet sitesinde stokta yok.


Son olarak;

Bu serilerin hiçbiri çabuk kurumuyor.
Tek katta muazzam bir görüntü vermiyor.

Yine de size önerebileceğim seri "matte serisi"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤