22 Aralık 2017 Cuma

#BYBNGILEMERSINDE ETKINLIGI SPONSORLARI #2

Merhaba,

#bybngilemersinde etkinliğimin sponsorlarına teşekkür etmeye bu postta devam edeceğim.

Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim.
Tek başına etkinlik yapmak ve sonuçlandırabilmek müthiş bir duyguymuş.
Yeni firmalarla tanışmış olmak harika.


Doğadan bitki çaylarının farklı ve hoş bir tadı var.İnsanı mutlu ediyor.
Bu güzel kupa için ve kışa çook yakışan zencefil-ıhlamur-ballı çaylarımız için çok teşekkür ederim.
Ayrıca Doğadan marka temsilcisi Tülin Hanım'a da ayrıca teşekkür ederim.
Doğadan ürünlerini buradan satın alabilirsiniz.


Organik ürünleri kim sevmez?
Bu harika set için Ecowell'e çok teşekkür ederim.
Aslında bana Diamond serisinden ürün yollayacaklardı ama bu sette harika.
Gördüğüm en cömert firmalardan.


Muhteşem kokulu damla sakızlı,kahve aromalı duş jellerimiz ve minik testerlarımız için BH Natural'e teşekkür ederim.Çok ilgili bir firma.Ürünleriyle tanışmalısınız.


Harika tatların mimarı Dr Oetker'e etkinliğimize destek olduğu için çok teşekkür ederim.
En kısa sürede bu tatlar blogumda olacak.


Bu markanın ürünlerini ilk defa deneyeceğim.Çok merak ediyordum.Bize deneme fırsatı sunan Ebru Hanım'a çok teşekkür ederim.
Bu markanın ürünleri hakkında bilgi sahibi olmak ve satın almak için Ebru Hanım'a ulaşabilirsiniz.


Yine etkinlik sayesinde tanıştığım bir firma.
Çok değişik çayları mevcut.Kokuları bile çekici.
Buradan Dr. Tea Co ürünlerine ulaşabilirsiniz.
Çağıl Hanım'a da ayrıca teşekkür ederim.


Etkinliğime destek olup, hepimize farklı farklı süper ürünler yollayan Farmasi Platin Müdür Farmasi Zinciri Çiğdem Hanım'a çok teşekkür ederim.
Farmasi ürünlerini satın almak ve Farmasi'ye üye olmak isterseniz Çiğdem Hanımla benim adımı vererek iletişime geçebilirsiniz.

Bütün ürünler denenip en kısa sürede blogumda ve instablogumda olacak.

Ayrıca diğer sponsorlarımız da bir sonraki postta olacak.

Kendinize iyi bakın. :)

6 yorum:

  1. Gerçekten tebrik ediyorum, başarılarının devamını en içten dileklerimle söylemek isterim sayın BNG hanım umarım daha fazlasıyla karşımıza çıkarsınız hehehe :) umarım daha birçok ilde birlikte etkinlikler yapar eğleniriz ve yeni ürünler deneriz teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok kibarsınız

      Sil
  2. Sizinle tanistigima çok mutlu oldum ��
    İnanıyorum ki daha birçok güzel çalışmalarımız olacak acemiligime geldi ������ bir sonrakiler sürpriz ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum Çiğdem Hanımcım :)
      Heyecanla bekliyorum yeni çalışmalarımızı.

      Sil
  3. Sponsorlarınız gerçekten bonkörmüş. Beyler arası bir etkinlik de ben düzenleyeyim bakalım kimler sponsor olacak? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Tabi beyler de böyle organizasyonlar düzenleyebilir :)

      Sil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤