20 Aralık 2017 Çarşamba

CECILE MATTE SATIN 700 - WET N WILD BRULEE

Merhaba

Birçoğumuz göz kapağımızın renk tonunu eşitlemek için kemik rengi far kullanırız.Ben de göz makyajımı yaparken öncelikle kemik farla göz kapağının tonunu eşitleyenlerdenim.

İlk kemik farım The Balm'ın Balm Jovi paletteki "Adagio" rengiydi.
O kadar çok kullanmışım ki, o palette ilk biten far oydu.Daha sonra far paletlerimdeki kemik farları hemen bitirmemeye karar verdim ve tekli farlara geçtim. 3-4 yıldır da brulee kullanıcısıyım.

Geçen sene #mersindebirşubat etkinliğinde verilen Cecile Matte Satin 700 ile Wet n Wild Brulee'yi karşılaştırmak istedim.


Wet N Wild 1,7 gr - Cecile Matte Satin 2,3 gr

Wet n wild 9-10 tl indirimlerde 5 tl'ye almak mümkün.
Cecile'in fiyatı 17,90 indirimde 9-10tlye almak mümkün.

Cecile'i birçok mağazada bulabilirsiniz.
Wet n Wild sadece Gratis'te satılıyor.


İkisi de tamamen mat.
Sim,parlaklık vs. barındırmıyorlar.


Cecile 700'ün rengi biraz daha açık,beyaza kaçıyor.
Wet n wild daha pigmentli ve pudramsı.
Brulee her tene gidebilecek bir far, 700 ise beyaz tenlilere daha uygun.

Sonuç olarak;
Ben çok beyaz tenli yada çok esmer biri değilim.Ancak Cecile 700 bana çok açık geliyor ve göz kapağımın tonunu çok açıyor. Bu da benim pek hoşuma gitmiyor.

Benim yıllardır değişmeyen favorim Wet n Wild Brulee.
Bittikçe de almaya devam edeceğim.

6 yorum:

  1. Brulee çoğumuzun vazgeçilmezi sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Wetnwild hem fiyat hem performans bakımından gönlümüzü fethetti.

    Bu arada yeni kaşfettim. Bana da beklerim.
    birsenle.com

    YanıtlaSil
  3. Brulee benimde favorim ama catherine arleyi denemedim

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤