12 Aralık 2017 Salı

L'OCCITANE YILBAŞI HEDİYE FIKIRLERI

Merhabalar,

Hepimizin yılın en sevdiği zamanı yaklaşıyor; yılbaşı!

Çocukluğumdan beri yılbaşı beni hep heyecanlandırmıştır.
O gün en sevdiğim yemekleri yemeli, en sevdiğim insanlarla olmalıyım.

Küçükken hediyelerle dolu geçirdiğim yılbaşılar geride kalsa da, artık kendime aldığım yılbaşı hediyeleri bile beni mutlu ediyor.
Hediyeleri kim sevmez, hele de yılbaşı hediyelerini!
O süslü kutular,özenli paketler...

L'occitane Mersin Mağazası'ndan hediye fikirleri;


Bu minik setler harika, kutuları daha da harika!



Ben kutu mutu istemem, daha sade bir hediye olsun derseniz böyle ürünler de var.



20 TL'den 700 TL'ye kadar çeşit çeşit hediye kutuları mevcut.


Hediye setlerini o kadar güzel hazırlamışlar ki, mağazaya girdiğimde nereye bakacağımı şaşırdım.


Ve son olarak sabun severler;

L'occitane'da çeşit çeşit,mis kokulu sabunlar tam sizlik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤