15 Kasım 2017 Çarşamba

EGOS MILKY DURULANMAYAN SAÇ KOPUGU

Merhaba

Yazın Egos'tan gelen milky durulanmayan saç köpüğünü bir süredir deniyorum ve sizinle deneyimlerimi paylaşmak istedim.

Öncelikle hacimli ve kalın telli saçlarım olduğunu belirtmeliyim.


Genelde saç köpüklerini saçlarım hacmini yitirdiğinde kullanırım.
Bu köpük gerçekten çok farklı. 
Kuruttuktan sonra kabaran,elektriklenen saçlarımı çok iyi yatıştırıyor.İstediğim görüntüyü elde etmemi sağlıyor.

Saçın iç kısmından yukarı doğru sürdüğünüzde ise hacim veriyor. Annem genelde bunun için kullanıyor.O da çok sevdi.


Saçları ağırlaştırıp yağlandırmıyor.
Harika kokuyor! Kokusuna aşık olabilirsiniz.
Islak ya da kuru saça uygulanabiliyor.
Ben genelde yeni kuruttuğum saçıma,şişeyi çalkalayıp elime sıktıktan sonra uyguluyorum.


Yapısını görmeniz için bu resmi çektim. Yumuşacık,mis gibi!
Kalıp gibi kalmıyor,kolay uygulanıyor.

Kesinlikle denemelisiniz.

2 yorum:

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤