19 Aralık 2017 Salı

#BYBNGILEMERSINDE ETKINLIGI

Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz cumartesi günü (16 Aralık 2017) 9 blogger arkadaşımla beraber "#bybngilemersinde" etkinliğini gerçekleştirdik.Öncelikle etkinliğime katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Etkinlik öncesi bana her konuda yardım eden Kübra'ya da ayrıca teşekkür ederim.

Geçen sene #mersindebirşubat etkinliğine katılımcı olarak elimi kolumu sallaya sallaya gitmiştim. Etkinliklere katılımcı olarak gitmek kolaymış, zor kısım düzenleyen olmakmış bunu öğrendim.

Ayrıca etkinliği düzenlerken yaşadığım bazı şeylerden de bahsetmek istiyorum.Binlerce mail attım, dm attım, yetmedi whatsapp'tan firmalara yazdım. Kimi olumlu geri dönüş yaptı, kimi kibarca reddetti. 
Ama beni en çok sinirlendiren "yalancı" firmalar oldu. 
"Yılsonu nedeniyle", "yönetim kurulu izin vermiyor o yüzden", "bu tarz etkinliklere artık katılmıyoruz" bu tarz cümleleri söyleyip, 2-3 hafta sonra başka bir etkinlikte sponsor olarak görmek gerçekten sinir bozucuydu. Atılan mesajı görmezden gelen firmalar da bir o kadar sinir bozucuydu.
Neyse yine de teşekkür ettim,geçtim ama o firmaları unutmadım. :)


Gelelim sponsorlarımıza;



Etkinlik için hazırladığım afişi basan, son ana kadar ilgilenen Prestij Digital'e teşekkür ederim.



Masa düzenimiz için Mersin Park Organizasyon'a teşekkür ederim.
Çiçekler,şamdanlar ve masa örtümüz çok şıktı.


Etkinliğimize katılıp, ellerimize hint kınası yapan Mersin Henna Zeynep Hanım'a ve tatlı bilekliklerimiz için Gelinelibuketim'e teşekkür ederim.


Etkinliğimize Ankara'dan gelip katılan Revox yetkilisi Gamze Hanım'a ve Revox firmasına,
Tatlı taçlarımız için Dilek-ce Tasarım'a teşekkür ederim.



Dışı harika, içi enfes pastamız için Minelscakes Serpil Hanım'a çok teşekkür ederim.
Her figürü özenle yapmıştı.
Özel günlerinizde Mersin'de pasta yaptırmak isterseniz tavsiye ederim.


İleride fotoğraflarımda sık sık göreceğiniz örgü sepetim için Sedefeylaorgu'ye,
El emeği,harika anahtarlığım için hatcuakece Hatice Hanım'a teşekkür ederim.




Bu post yeterince uzun oldu sanırım.
Diğer sponsor teşekkürleri bir sonraki postta :)

4 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlikti emeklerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. İyi ki geldin! :)

      Sil
  2. Her şey şahaneydi canım, eline sağlık yeniden (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim geldiğin için canıım :)

      Sil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤