19 Ocak 2018 Cuma

RIMMEL LONDON APOCALIPS LIKIT RUJLAR

Merhaba,

Bugün size birkaç yıl önce aldığım ve aldığımda severek kullandığım Rimmel London Apocalips likit rujlardan bahsetmek istiyorum.

O zamanlar bu kadar çok likit ruj seçeneği yoktu ve Rimmel London'ın bu rujlarına bayılıp, 4-5 rengini almıştım.

Daha sonra yeni likit rujlar çıkınca bunları kullanmayı unuttum. Geçenlerde elime geçince eskileri yad edelim, bu rujları inceleyelim dedim.


Sanırım birini ablama vermiştim, birini de kaybetmişim.

Elimde kalanlar bunlar.


Soldan sağa;

303 Apocaliptic - 304 Eclipse - 401 Aurora


401 Aurora - 303 Apocaliptic - 304 Eclipse

İnanılmaz pigmentli bir seri.

Akışkan bir yapısı ve değişik bir kokusu var.

Koku hassasiyeti olanların sevmeyeceği türden bir koku.

Dudakları asla kurutmuyor. Nemli bir his bırakıyor.

Canlı bir görüntüsü var. Ben daha mat olmasını istediğimde peçeteyle fazlalığını alıyorum.

Kalıcılığı oldukça iyi.


#bybngilemersinde etkinliğinden 2-3 gün sonra hint kınalı ellerimde swatcladım :)

Üstteki 304 Eclipse - Bordo

Ortadaki 303 Apocaliptic - Canlı bir pembe

Alttaki 401 Aurora - Fotoğrafta koyu somon gibi çıksa da , orta koyulukta bir pembe

7 yorum:

  1. Gerçekten renkleri çok iyi 👍🏻

    YanıtlaSil
  2. Bu seri gerçekten çok iyiydi ama tek eksisi buram buram burna gelen kokusu..

    YanıtlaSil
  3. Beautiful post dear! ♥ I like your blog!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Cok faydalı oldu ablam saol😘 @devil_girl_38

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤