9 Ocak 2018 Salı

AVENE GENTLE PURIFYING SCRUB

Merhaba,

Çoğu kişinin ergenlik dönemlerinde cilt sorunları başlıyor.
Benim de liseye yeni geçtiğim dönemde cildim siyah nokta üretmeye başlamıştı. Kendi kullandığım marketlerde satılan kozmetik temizleyiciler bir işe yaramıyordu. 

Mecburen yaşıtlarımın önünden bile geçmediği güzellik merkezlerine sık sık gider olmuştum. Profesyonel cilt bakımları yaptırıyordum. 
Cilt bakımını farklı farklı güzellik merkezlerinde yaptırdım ama gittiğim güzellik uzmanlarının söylediği ortak bir şey vardı; " marketlerde satılan ürünleri kullanma, eczane tabanlı dermokozmetik ürünler kullan."

Ben de yaklaşık 10 yıldır dermokozmetik ürünler kullanıyorum. 
Makyajımı eve gelir gelmez temizleyen birisiyim.
Ancak bir türlü siyah noktalardan tamamen kurtulamıyordum.
Geçen sene Özel Beydağı Polikliniği'nde cilt bakımımı yapan bayan, cildimin deri altından sürekli yağ ürettiğini bunu engellemem için peelingi aksatmamamı söyledi.

Ben de peelingleri alıp 1-2 kere kullanıp kenara atan biriyken, sürekli peeling kullanmaya başladım. Tabi sürekli dediysem her gün değil, 2 güne bir ya da haftada 2 kez yapmaya başladım.

Daha önce denediğim Procsin Mavi Anemon Peeling hakkındaki yorumlarımı şu yazımda bulabilirsiniz.

Şimdi gelelim 2 aydır kullandığım 
Avene Gentle Purifying Scrub'a;


Avene Türkiye Sitesi'nde bu ürünle ilgili ;

"  Arındırıcı : Polietilenden mikro kürecikleri ile ölü deriyi nazikçe cilt yüzeyinden uzaklaştırır. 

Peeling Etkisi : Sodyum salisilat, mikro küreciklerin yarattığı mekanik soyulmayı tamamlar; cildiniz gözle görülür şekilde parlaklaşır. 

Rahatlatıcı : Rahatlatıcı ve tahriş giderici Avène Termal Suyu, cildinize anında rahatlık hissi sağlar. " yazıyor.

Kullanınca arındırıcı ve rahatlatıcı etkisini hemen hissedebiliyorsunuz.

Ayrıca kokusu,yapısı,rengi de çok güzel.


Tüm cilt tiplerine uygun olduğu belirtiliyor.

Özellikle benim gibi hassas bir cilde sahipseniz tam size göre.

İçindeki minicik partiküller cildi çizmiyor,zarar vermiyor.

Cildimde herhangi bir sorun yaşamadım.

Ancak peelingleri sivilceli ciltlere uygulamamakta fayda var.


Cildimin deri altından yağ üretimini ve yeni siyah nokta oluşumunu oldukça azalttı.

Üstelik minicik bir miktar bütün cildinize yetiyor.

Ben cildimi temizleyici ile temizleyip, Bioderma h2o'yla sildikten sonra nemli cildime masaj yaparak uyguluyorum. Daha sonra da durulayıp Avene'in yağlı ciltler için matlaştırıcı losyonunu uyguluyorum.

Ben Hepsiburada'dan Online Kozmetik adlı satıcıdan bir indirimde 28 tl'ye almıştım.

Şuan recete.com 'dan en uygun fiyatla satın alabilirsiniz.
Daha önce alışveriş yaptığım güvenilir bir site.

Sizin kullanıp memnun kaldığınız peelingler hangileri?
Yorumlarınızı bekliyorum.

2 yorum:

  1. Avene’in bir kaç ürününü eczacının tavsiyesi ile kullandım ama bu hariç. Bunu da denemek isterim

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤