3 Ocak 2018 Çarşamba

DR.OETKER KEK BURGER

Herkese merhabalar,

2018'e tatlı bir başlangıç yapalım mı?

2018'in ilk yazısı olarak Dr.oetker'in #bybngilemersinde etkinliğimize  gönderdiği kek burger tarifini paylaşmak istedim.

Cuma günü annemle yaptığımız bu keki tattırdığımız herkes çok sevdi.

6 yaşındaki yeğenimin de çok seveceğine eminim.
O gelince de yapacağım. :)


Mikserim yok, kek yapamam demeyin.

Mikser bile kullanmadan 20 dakikada yapılabilecek bir tarif.


Kutunun içerisinden yağlı kağıt,un karışımı ve krema karışımı çıkıyor.

Sadece yumurta,süt ve margarine ihtiyacınız var.


1 yumurta, 6 yemek kaşığı süt, 75 gr yumuşak margarini çırpıyoruz.

Mikser kullanmadım,çırpıcıyla çırptım.


Un karışımını yavaş yavaş ilave ederken, çırpmaya devam ediyoruz.

Fırınımızı önceden 190 derecede ısıtıyoruz.


İlk kez denediğimiz için bizimki biraz yamuk yumuk oldu.

Hamurumuzu kutunun içinden çıkan yağlı kağıda çift olacak şekilde kaşık yardımıyla sıyırarak diziyoruz.


Fırında 10 dakika pişirdikten sonra mis gibi koku gelmeye başlıyor ve fırından alıyoruz.

Soğumaya bırakıyoruz.


Keklerimiz soğumaya yakın, 1 su bardağı süte krema karışımını ekliyoruz.

2 dakika çırpıyoruz.

Profiterol kreması gibi katı bir kıvam alıyor.


Soğuyan keklerimizin arasına kaşık yardımıyla kremamızı koyuyoruz.

Kek burgerlerimiz hazır!

Dilerseniz meyve püresi,fındık,fıstık,bal gibi malzemeleri kremanın içerisine ekleyip,karıştırarak farklı tatlar elde edebilirsiniz.


Afiyet olsun! :)

Daha fazla tarif  ve ürüne ulaşmak için www.droetker.com.tr sitesini ziyaret edebilirsiniz.

14 yorum:

  1. Enfes gözüküyor emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık coj lezzetli gözüküyor.
    Blogunu takibe aldım.Banada beklerim Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
  3. Bende köstebek pastayı denedim geçen gün çok pratik❣️❣️

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık 😊sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize emeğinize sağlık 👏👏👏

    YanıtlaSil
  6. Bende dun yaptım harıka oldu afıyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Sana da afiyet olsun

      Sil
  7. Mini kek burgerler enfes görünüyorr eline sağlık ❤️

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤