10 Şubat 2018 Cumartesi

ECOWELL LIKIT YUZ TEMIZLEME SABUNU

Herkese Merhaba,

#bybngilemersinde etkinliğimize sponsor olan Ecowell'e çok teşekkür ederim.

Harika ürünler yolladılar. Ben ilk olarak likit yüz temizleme sabununu kullandım ve sizinle hemen paylaşmak istedim.

Öncelikle Ecowell ürünleri hakkında bilgi vermek istiyorum;

ICEA Sertifikalı, doğal ve organik.

Paraben, SLS , Silikon gibi zararlı maddeleri içermiyor.

Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.



Ecowell Türkiye Sitesinde ürün açıklaması şöyle ;

Taze ve canlı bir cilt için doğal çözüm! Tazeleyici ve canlandırıcı Ecowell yüz temizleme sıvısı; cildin pH değerini koruyarak lipid tabakaya zarar vermeden cildi ve makyajı derinlemesine temizler. Ciltteki kiri ve fazla sebumu alır. Cildi kurutmayan yumuşak kremsi bir köpüğe sahiptir. İçeriğinde bulunan organik mersin suyu cildi temizler, arındırır ve parlatır. Organik portakal yağı cildi besler ve korur. Göz ve yüz makyajını çıkarmak için tavsiye edilir. Organik içeriği ve hassas formülü sayesinde cildi kurutmaz. Her cilt tipine uygundur.




Kullanırken mis gibi portakal kokusunu hissediyorsunuz.

Benim zaman zaman kuruyan karma cildimi germeden nazikçe temizliyor. Temizleme sonrasında cildim gerilmiyor.

Likit bir yapısı var minik bir miktar yeterli oluyor.




Benim hassas cildimde iritasyona sebep olmadı. Sivilce,kızarıklık vs. sorunu yaşamadım.

Bittikçe alacağım,herkese de tavsiye edebileceğim bir ürünle etkinlik sayesinde tanışmış oldum.

Bu ürünü linke tıklayarak Ecowell Türkiye sayfasından satın alabilirsiniz.

Siz hangi Ecowell ürünlerini seviyorsunuz?


2 yorum:

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤