10 Kasım 2017 Cuma

SLEEK BLUSH BY 3 - FLAME

Merhaba!

Bugün sizinle uzun zaman önce aldığım Sleek 3'lü allıktan konuşalım mı?

Ben bu allığı bir blog satışından almıştım rengini hiç bilmeden,sadece fotoğrafta gördüğüm kadarıyla.


Dışının kötü görüntüsü için kusura bakmayın.
Maalesef Nars gibi Sleek'in ambalajları da kiri tutmaya çok müsait.
Zamanında müdahale etmezseniz kiri çıkarmanız imkansız olabiliyor.


Tonları;

Açık şeftali , kırmızı , ışıltılı kırmızı-kahve alt tonlu.


İstanbul'da okurken soğuk kış günlerinde gözlerim çok yaşardığı için göz makyajı yapamıyordum.Ben de nude bir rujla, yanaklarıma bu paleti kullanıyordum.

Verdiği kızarmış yanak,burun görüntüsünü seviyordum.


Mersin'de kışlar çok çetin geçmediğinden ve bir yere giderken 5 dakikada gidilip,soğuğa maruz kalmadığımdan; bu paleti kullanmayı unutuyorum.

Ama şu kahve-kırmızı ışıltılı tonu hala çok seviyorum.Aklıma gelmişken kullanayım (:

Bu palet o kadar pigmentli ki, fırçanızı dokundurup çekmeniz yeterli oluyor.Şuan bu ton satılmıyor ancak diğer seçeneklerine göz atabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤