3 Kasım 2017 Cuma

BIOTIGE AT KUYRUGU BITKISI OZLU SAMPUAN

Merhaba!

Yaz boyu bilgisayardan ve haliyle blogdan uzak kaldım.
Sonunda Mersin'e kış geldi!
Aldım çayımı elime, geçtim bilgisayar başına.
Yazın ailecek kullandığımız Biotige at kuyruğu bitkisi özlü şampuandan bahsedeceğim.

Kuru,yıpranmış ve boyalı saçlara özel bir şampuan.

Bitkisel içerikli formülüyle saçın güçlenerek uzamasını sağlıyor.

Benim saçlarım zaten çok hızlı uzadığı için bu etkisini gözlemleyemedim ancak annemin saçlarının uzamasında etkili oldu.


Kuşburnu özü ile zengileştirilmiş içeriğe sahip.

Paraben ve parafin içermiyor. 

Saçlarınızın elektriklenmesini önlüyor.

Birçok bitkisel şampuana göre saçları daha az sertleştiriyor.


600 ml boyutuyla uzun süre gidiyor.

Türkiye'de üretilen bu ürüne şans vermenizi tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤