13 Kasım 2017 Pazartesi

EN SEVDIGIM TIRNAK BAKIM URUNLERIM

Merhaba!

Bugün sizlere en sevdiğim 3 tırnak bakım ürününden bahsedeceğim.
Tırnaklarım oldukça ince ve kırılmaya çok müsait.


Parmex asetona muadil Benri'nin asetonu olabilir.
Hangisi denk gelirse onu alıyorum.
Son Platin alışverişinde annem Parmex asetondan 2 tane almış.
Bir süre Parmex kullanacağım.

PARMEX ASETON

Parfümlü formülüyle yoğun aseton kokusunu engelliyor.
Kokusunu ben seviyorum ama kokulu ürünleri sevmeyenleri rahatsız edebilir.

Koyu renk ojelerde de açık renk ojelerde de başarılı.


DAX MIXUP! SULPHUR

Üstünde yazan bütün vaatleri yerine getiriyor.Mentollü bir kokusu var.
Ben bazen gece yatmadan tüm tırnak etlerime,tırnaklarıma sürüp yatıyorum.Sabaha kadar emiliyor. Bazen de oje sürmeden önce ve oje sildikten sonra uyguluyorum.
Mentollü kokusu beni rahatsız etmiyor ama koku hassasiyetiniz varsa sizi rahatsız edebilir.
Annem topuklarına sürdü.Topuklarımı da yumuşattı dedi.

CAM TÖRPÜ

Gratis'ten almıştım 3-4 yıl önce.Kararması dışında kırılma vs olmadı.
Normal demir törpülerden daha iyi.Tırnakları yıpratmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤