14 Mayıs 2017 Pazar

SLS İçermeyen Diş Macunları; Urtekram - Sarakan

Merhaba!

Öncelikle tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun. Onlar olmasaydık ne yapardık bilemiyorum.Karşılıksız,koşulsuz sevginin bir numaralı örneği onlar.İyi ki varlar!

Uzun zamandır aklımda olan bir konuya değinmek istiyorum bugün.

Çocukluğumdan beri ağız yaralarından (aft) çok çekmiş biriyim. Üstelik çoğu zaman 1 tane de değil, 2-3 bazen 4 tane
çıkıyordu ağzımda.

Kurban bayramında ağzımda yine kocaman aftlar çıktı.Hiçbir şey yiyemiyor, suyu bile zor içiyordum.Sonra internette yaptığım araştırmalar sonucunda SLS içeren diş macunlarının aftları tetiklediğini okudum ve SLS içermeyen diş macunu almaya karar verdim.

Peki nedir bu SLS?

Sodyum laureth sülfat yani lauryl sülfatın sodyum tuzudur. Şampuanların,diş macunların bol miktarda köpürmesini sağlıyor. Kanser,saç dökülmesi,göz bozulması, hormon bozulması, kuru cilt, diş eti hastalıkları gibi bir çok soruna neden olur.


SLS içermeyen diş macunu arayışlarım sonucunda öncelikle Urtekram nane-yeşil çaylı diş macununu denedim.Daha sonra değişiklik olsun dedim ve Sarakan misvaklı diş macununu denedim.


URTEKRAM NANE - YEŞİL ÇAYLI DİŞ MACUNU

Ecocert Organik sertifikalı,florür içermeyen, vegan, bir diş macunu.

Nane ve yeşil çay birleşimi ağzı yakmayan hoş bir tat oluşturmuş.

İçeriğinde; su,bitkisel gliserin,nane,yeşil çay özü, nane yağı bulunuyor.

Hayvanlar üzerinde test yapılmadığını da belirtiyim.

Ben bu diş macununu çok sevdim.Ağzımı ferahlatması ve ferahlık hissinin diğer SLS içermeyen diş macunlarına göre daha uzun sürmesi hoşuma gitti.

Tekrar alabileceğim bir ürün!


SARAKAN DOĞAL BİTKİSEL DİŞ MACUNU

Alkol,florür,suni tatlandırıcı ve şeker içermeyen,vegan,doğal bitkisel aromalar içeren bir diş macunu.

Tadı karanfilli. Baskın karanfil tadını sevmiyorsanız,denemenizi önermem.

İçeriğinde; su,bitkisel gliserin, kalsiyum karbonat, magnezyum karbonat, misvak özü, nane özü, karanfil özü, sardunya çiçeği özü, hidroksietilselüloz, sodyum fosfat bulunuyor.

Ferahlık hissi Urtekram'a göre oldukça az.
Dişlerimi beyazlatma oranı da daha az gibi geldi.

Tekrar almayacağım.

Sizin önerdiğiniz SLS içermeyen diş macunları neler?

1 yorum:

  1. Sarafan diş macunu nerelerde bulunur ve onun dışında SLS İÇERMEYEN başka hangi macunlar mevcut teşekkürler

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤