9 Mart 2018 Cuma

HERBADERM YATISTIRICI CILT BAKIM KREMI & TORBE VE MORLUKLARA KARSI GOZ ALTI KREMİ

Herkese Merhaba,

Bugün sizlere #bybngilemersinde etkinliğinde tanıştığım Herbaderm ürünlerinden bahsetmek istiyorum.

Herbaderm ürünleri Eczacı Kenan Alpaya tarafından 30 yıllık eczacılık tecrübesinin uzmanlığıyla geliştiriliyor.

Çok ilgili bir firma.
Etkinliğimize destek oldukları için çok teşekkür ederim.




Başlıktan da anlayacağınız üzere ben bu iki kremi denedim.




Öncelikle vaatlerine bakalım;




YATIŞTIRICI CİLT BAKIM KREMİ 

Dermasoothe Serisi; hassas ve kızarık cilt problemlerine ve erken yaşlanmanın temel nedeni olan nemsizliğe karşı üretilmiş bir seri.

Yatıştırıcı cilt bakımı kremi düzenli kullandığında;

- Hassasiyet ve gerginlik hissinin her geçen gün azalacağını

- Cilt tonunun daha homojen ve dengeli olacağını,

- Kuruluk ve pullanmanın kaybolacağını,

- Cildin yumuşak ve nemli kalacağını,

- Makyajın daha kolay uygulanacağını vaat ediyor.

Ben bu kremi çok sevdim.
Cildim kuruluktan gerilirken kuruluğunu giderdi ve cildimi yatıştırdı.Yumuşacık yaptı cildimi.
Kokusuna da bayıldım ben ancak koku hassasiyeti olanlar sevmeyebilir.
Yağ içermemesi benim gibi nemsizlik sorunu yaşayan normalden yağlıya dönük ciltler için çok iyi.

Yağsız nemlendirici arayan nemsiz ciltlere kesinlikle tavsiye ediyorum.




TORBA VE MORLUKLARA KARŞI GÖZ ALTI KREMİ

- Göz altındaki torba ve morlukları azaltmayı,

- Göz çevresinin daha aydınlık ve sıkı görünmesine yardımcı olmayı
vaat ediyor.

C vitamini, shea butter, E vitamini, B3 vitamini gibi aktif içerikler içeriyor.

Ben bu ürünü çok düzenli kullanamadım çünkü sürekli şehir dışındaydım, sonra zorlu bir süreçten geçtim ve düzenli kullanmayı unuttum.
Ancak kullandığım zaman göz altlarımın aydınlandığını fark ettim. Nemlendirmesi de ortalama diyebilirim. Düzenli olarak kullanıp göz altı torbalarımda etkisini de paylaşacağım.


Herbaderm ürünleri hakkında bilgi almak ve farklı ürünleri 
incelemek isterseniz;
Herbaderm 'in sitesini ziyaret edebilirsiniz.


Siz bu ürünleri denediniz mi?
Bu ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz?

3 yorum:

  1. Merhaba Bengü Hanım,sozettiginiz ürünlerin vaatleri cezbedici,denemeye değer.Merak ettim şimdi �� sizi çok seviyorum,ilgiyle takip ediyorum biliyorsunuz �� hoşçakalın @karadenizli_2902

    YanıtlaSil
  2. Bu markayı hic kullanmadım ama göz kremini merak ettim .

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤