14 Mayıs 2018 Pazartesi

BITENLER - 2018 (1)

Herkese merhaba,

Birkaç aydır bitenler yazısı yazmayı düşünüyordum ancak bir türlü fırsat bulamadım. 

Fırsat bulunca hemen sizlerle paylaşmak istedim.


Önce toplu bir foto :)



L'oreal Professionel Lumino Contrast Röfleli Saçlar İçin Şampuan: Severek kullandım. Kullandığım süre zarfında saçlarımın kuruluğu azaldı. Ombre nedeniyle biraz da olsa yıpranan saçlarımı korudu. Bitince gerçekten yokluğunu hissettim. Tekrar alacağım.

Pantene Pro V Onarıcı Saç Bakım Kremi: Saçlarımda pozitif ya da negatif bir etki bırakmadı. 

Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı - Organik Argan Bakımı: Annemle çook severek kullandık. Saçlarımızı her kullanışımızda yumuşacık yaptı. Tekrar alabileceğim bir ürün.




Nays Collection Islak Mendil: Sürekli elimin altındaydı. İkinci paket açıldı bile.

Ceradolin Lipo Nemlendirici: Blogda detaylı yazısı var. Severek kullandığım ürünlerden biri. Özellikle lazer sonrası kuruyan cilde iyi geliyor.

Daylong Extreme Spf50 Güneş Kremi: Annemin yıllardır vazgeçilmezi. Cildi yağlandırmıyor, kolay emiliyor ve en önemlisi yüzünüzü bembeyaz yapmıyor. Kesinlikle öneriyorum.

Nivea Fresh Natural Deodorant: İçeriğinde alüminyum yok diye almıştım. Kokusu hoş,rahatsız etmiyor ancak kalıcılığı ve ter kokusunu önlemesi 0. Tekrar almam.




Nars Radiant Creamy Kapatıcı: Instagram'da detaylı olarak bahsetmiştim. Göz altımı çok kuruttu ve istediğim etkiyi vermedi. Fiyatını kesinlikle hak etmiyor. Tekrar almam.

Sephora Lipglosslar: Uzun zaman önce almıştım. Çok severek kullandım ancak yapıları bozulmuş. Katılaşmış gibi.

Mac Lipgloss: Setten çıkmıştı. Uzun zaman önce aldım ve çok severek kullandım. Rengi,yapısı muhteşemdi. Ancak bozulmuş,çöpe gidiyor.

Yves Rocher Lip Balm: Çok güzel bir üründü. Alalı uzun zaman oldu ve muhtemelen skt geçmiştir. Bu nedenle atıyorum.

Benefit Gimme Brow 3: Kaşları daha dolgun gösteriyor. Büyük boyunu alabilirim.

Anastasia Beverly Hills Kaş Kalemi: Bayılarak kullandığım bir ürün. Sanırım dünyanın en güzel kaş kalemi. Bitti diye çok üzüldüm. Kesinlikle tekrar alacağım.




Givenchy Ange Démon Parfüm: Ablam vermişti bunu. İyi ki de vermiş. Kokusuna bayıldım. Her sıktığımda iltifatlar aldım. Kalıcılığı da güzeldi. Tekrar alabilirim.

YSL Forever Youth Liberator Serum: Annem kullandı. Mini boy olmasına rağmen uzun süre gitti. Çok beğendik, harika bir ürün. Annemin cildini canlandırdı. Tekrar alabiliriz.

Clinique Aromatics In Black: Ben bu kokuya aşığım. 4 ml'lik boyunu Zebramo'dan 4-5 tane almıştım. Seyahatlerde çantaya atıyorum, kocaman parfümleri yanımda taşımak zorunda kalmıyorum. Kokusu muhteşem,kalıcılığı ortalama. Kesinlikle tavsiye ederim.

Clinique Pep-Start Göz Kremi: Bir Clinique satıcısından Zebramo'dan almıştım. Instagram'da detaylı yorumlarım mevcut. Güzel bir ürün ama sadece nemlendiriyor. Ancak göz altlarınız çok kuruysa tavsiye etmem.


Of! Ne uzun bir yazı oldu. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim. Bu ürünleri kullandıysanız, sizin yorumlarınızı da okumak isterim. Sonuçta her insan, her cilt farklı. Bana iyi gelmeyen size iyi gelmiş olabilir.

4 yorum:

  1. YSL ve ceradolın bir harıka! Cokcana urun bıtırmıssın darısı bana :)

    YanıtlaSil
  2. daylong vazgeçilmezim, senede kaç kutu alıyorum bilmem :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤