8 Mart 2018 Perşembe

REVOX AT KUYRUGU OZLU OZEL SAC BAKIM SAMPUANI

Herkese Merhaba,

Uzun süredir buralarda değildim. 

Cenazemiz vardı üstüne sağlık sorunlarım da eklenince değil bloga yazı yazmak, blogu açıp bakamadım bile.

Bu süreçten öğrendiğim bir şey var;

Allah sağlık sıhhat versin, gerisi kolay!




Bugün sizlere #bybngilemersinde etkinliğimize katılan Revox yetkilisi Gamze Hanım'ın bizlere hediye ettiği 
" At Kuyruğu Bitki Özlü Özel Saç Bakım Şampuanı'ndan" bahsedeceğim.

Etkinliğimize katıldığı için Gamze Hanım'a ve Revox firmasına çok teşekkür ederim.




Öncelikle at kuyruğu şampuanı nedir,nasıldır ve faydaları nelerdir
ona bakalım;

Revox'un internet sitesinde "At kuyruğu şampuanı Amerika'da at bakıcılarının atların kuyruklarını daha parlak, bakımlı göstermek için kullandıkları formülden yola çıkarak keşfedilmiştir. Bu formül atların kuyruklarında ki tüylere bakım yaparak kopmaları, dökülmeleri engellemiştir.
Saç köklerini besleyen ve saça canlılık veren, saç tellerini kalınlaştırarak kopmaları engelleyen at kuyruğu şampuanı içerik olarak tamamen doğaldır. Bu da tercih edilmesinin nedenlerindendir. Türkiye bitki ve doğal ürünler yönünden zengin bir yapıya sahip olduğu için at kuyruğu şampuanı içeriğine saça doğal yönden bakım yapan, saçı besleyen ürünler eklenerek zenginleştirilmiştir.
Türkiye de Revox at kuyruğu şampuanını keşfeden, Türkiye'ye getiren firmadır. Revox şirketi yaptığı araştırmalar sonucunda içerik yönünden ülkemizde at kuyruğu şampuanı üretimini daha doğal yollardan yapılabileceğini görmüşlerdir. Bu yönden diğer ülkelere kıyasla ülkemizde ki at kuyruğu şampuanları daha kalitelidir.
Revox, at kuyruğu şampuanının ülkemizde üretilmeye başlamış ve içeriğine birkaç bitki ekleyerek daha sağlıklı, daha kaliteli hale getirmiştir.
At kuyruğu şampuanını kullanmaya başladığınızda saçınızda ki kalınlaşmayı bu sayede koparak dökülmelerin azaldığını, parlaklığı gözlemleyeceksiniz. " yazıyor.




Bu şampuanın vaatleri;

- Nemlendirme 

- Saç derisini temizleme ve saçın ihtiyacı olan bakımı sağlama

- İçerisinde bulunan organik bezelyeden kazanılan aktifle saç beslenmesine yardımcı olma

- Saçı daha güçlü hale getirerek, saç kayıplarını engelleme


Tüm saç tipleri için uygun olduğu belirtiliyor ancak ince ve yağlıya dönük saçlarda daha etkili olduğunu düşünüyorum. Benim saç tellerim kalın telli ve kuru. Asla yağlanmıyor, kuruluğunu gidermek için nem bombası şampuanlar falan deniyorum.

Revox'un bu şampuanıyla benim kuru saçlarım hiç anlaşamadı. Tekrar tekrar denedim ama nafile. Saçlarımı çok kuruttu. Ben de herkeste mi bu etkiyi yaratıyor diye merak ettim ve annemin denemesini istedim. Annem çok beğendi! Annemin kalın telli,normal saçları gözle görülür şekilde parlaklık kazandı, uzaması hızlandı ve yumuşacık oldu.


Artık annemin favori şampuanı bu!

İçerik bilgisini merak edenler yukarıdaki görsele bakabilir. 
İçeriği oldukça zengin.

Ben bu şampuanla anlaşamasamda Revox ürünlerinin bitkisel olması nedeniyle diğer çeşitlerini denemeyi düşünüyorum.
Özellikle kalıntı giderici şampuanı çok merak ediyorum.

Revox ürünlerini; Migros, Eveshop, Watsons, Gratis, Kipa, Rossmann gibi mağazalarda bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤