7 Mart 2017 Salı

ESSENCE LASH BASE MASKARA BAZI

Herkese Merhaba,

Benim kirpiklerim kısa,ince,düz...
Bir kirpiğe dair kötü söylenecek ne varsa,işte öyle!
Birde en ufak bir rüzgarda,soğuk havada yaşaran gözlerim var.
Bu kirpik ve gözler birleşince ortaya iğrenç bir şey çıkıyor.
Gözlerim yüzünden çok övülen rimelleri bile denemek benim için eziyet oluyor.




Essence'in bu bazını denemek için öylesine almıştım.Ara ara kullandığımda güzel bir sonuç elde ettiğimi fark etmiştim ama maskara sürmek benim için yorucu bir iş olduğundan,bir kenara koymuştum.

Sonra bu sömestr tatilinde ablam denedi ve ablamın gözleri kıpkırmızı oldu.Nasıl olur falan dedim,sonraki gün denedim.Bende hiçbir şey olmadı.Hatta verdiği uzunluğa bayıldım!


Beyazlığı sizi korkutmasın.
Biraz bekleyip,kuruduktan sonra maskaranızı uyguladığınızda beyazlık gidiyor.

Ben hacim vermesinden memnun kaldığım maskaraların altına uyguluyorum ve sonuç hoşuma gidiyor.

Topaklanan maskaralar konusunda çok başarılı değil ancak topaklanan maskarayı kim severki zaten?

Sonuç olarak uygun fiyatıyla önerebileceğim bir ürün.

Ha bu arada sanırım bu artık bulunmuyormuş,bunun yerine Essence'in bir tane daha maskara bazı var.Onu ben denemedim ancak ona şans verebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤