13 Mart 2017 Pazartesi

Dermadolin Urunleri - Seranem & Ceradolin

Herkese Merhaba!

4 günlüğüne Erciyes'e kayak tatiline gittik.Tatile mi gittik,yorulmaya mı belli değil.Aşırı yorgunuum!

Yorgun olmama rağmen sizlere #MersindeBirŞubat etkinliğimizde sponsorumuz olan Dermadolin firmasının ürünlerinden biran önce bahsetmek istedim.


Dermadolin 1982 yılında Kadolin şampuanı ile yola çıkan,daha sonra Ceradolin ve Seranem ürünlerini üretmeye başlayan Türk Firması.

Ürünleri dermozkozmetik ve eczanelerde satılıyor.

Sloganları; "YERLİ MALI YURDUN MALI" 
Dermokozmetikte sürekli Avrupa ürünleri kullanan biri olarak bu çok hoşuma gitti.


CERADOLİN LİPO LOSYON
(YAĞ BAZLI NEMLENDİRİCİ)

İçeriğini buradan inceleyebilirsiniz.
İçeriğinde benim en çok ilgimi çeken;
Argan yağı,pasiflora yağı ve kanola yağı içermesi.

Hipoalerjenik olması ve paraben içermemesi de süper!

Kullanım alanları;
  • Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-vücudun nemlendirilerek onarılmasında ve korunmasında,
  • Kaşıntıları önlemede,
  • Her türlü lazer veya ilaçla akne tedavileri sırasında/sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere karşı korumada ve onarmada
  • Ayak bakımında
  • Bebek ve çocuklarda bez bölgesinde
Lazer sonrası inanılmaz kaşınan vücuduma uyguladım ve rahatlattığını söyleyebilirim.

Anneme de alerji yapan bir maske sonrası cildini yatıştırmak için kullandık ve sonuçtan memnun kaldık.Hemen rahatlattı.

Yağ bazlı olmasına bakmayın,vıcık vıcık,yağlı güreşe katılacakmış gibi yağlandıran kremler gibi değil.Sanki su bazlıymış gibi hafif ve etkili.



SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI

İçeriğini buradan inceleyebilirsiniz.

Bu ürünün içinde de besleyici,yenileyici özelliğe sahip argan yağının olması hoşuma gitti.Ayrıca uzun süreli nemlendirme ve geri yağlanma etkisine sahip mikroemülsiyon aktifler içeriyor.

Benim cildim kuru,kışınsa kupkuru!Hele de banyo sonrası...
Bu ürünü kullandım ve banyo sonrası cildimin eskiye nazaran daha az kuru olduğunu fark ettim.

Sizinde banyo sonrası vücudunuz kupkuru oluyorsa,bu vücut şampuanını denemenizi öneririm.


SERANEM SAÇ BAKIM ŞAMPUANI

İçeriğine buradan bakabilirsiniz.

Paraben içermiyor!

Dermadolin sitesinde ürün açıklamasında yazanlar;
  • Anti-aging ve nemlendirici etkisi güçlüdür.
  • Akne tedavisinin kuruttuğu saçı ve saçlı deriyi nemlendirerek rahatlatır.
  • Güneş ışınlarını filtreleyerek,saç tellerini zararlı ışınlardan korur.
  • Kalıcı nemlendirici etkili, biyo destekleyici üründür.
Benim saç diplerim kuru ancak pul pul dökülen saç derileri gibi değil.Benim şampuanda istediğim şey saç diplerimi nemlendirmesi ve saçlarımı yumuşatması.

Bu şampuan saç diplerimi kısmen nemlendirse de saçlarımı sertleştirmesi hoşuma gitmedi.

Bu arada diğer market şampuanlarına nazaran az köpürüyor.

Bize bu ürünleri yollayan Dermadolin'e teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤