7 Ocak 2018 Pazar

SEKERSİZ YULAFLI KURABIYE

Merhaba,

Mersin'de birkaç gündür havalar soğuktu.
Ben de soğuk havadan nasibimi aldım, biraz rahatsızlandım.
Bugünkü güneşli havanın tadını çıkaramıyorum madem ben de bloga yazı yazıyım dedim.

Her evde bulunabilecek malzemelerle yapılan, 
inanılmaz kolay, şekersiz,unsuz yulaflı kurabiye tarifim;



Malzemeler;

2 su bardağı yulaf ezmesi

1 muz

1 elma

1 çay kaşığı tarçın

Göz kararı kuru kayısı, kuru üzüm, kuru kiraz, ceviz.

Siz istediğiniz kuru meyveleri ve kuru yemişleri koyabilirsiniz.



Öncelikle muzumuzu kabımızın içinde eziyoruz.

Yulafımızı içine ekleyip karıştırıyoruz.

Elmamızı rendeleyip karışımın içine atıyoruz ve elimizle karıştırıyoruz.



Son adımda ufak ufak kestiğimiz kuru meyvelerimizi ve kuru yemişlerimizi atıyoruz.

Hepsini elimizle tekrar karıştırıyoruz ve harmanlanmasını sağlıyoruz.

İçinde un,yumurta vs. olmadığı için hamur kıvamı değil de gevrek kıvamı alacak.
Hamurum olmadı diye düşünmeyin.


Yağlı kağıda 2 kaşık yardımıyla kurabiye hamurumuzu sıyırıyoruz.

180 derecelik fırında 10 dakika pişiriyoruz.

Kurabiyelerimiz hazır!

Ben fırını önceden ısıtmak gibi bir hataya düştüm, bu nedenle fazla pişti. 
Siz önceden ısıtmayın direk fırına verin.

Afiyet olsun! :)

11 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun canım ❤😊güzel bir tarif denerim emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sizi seviyoruz,bunu unutmayın.takipteyiz , teşekkür ederim pratik lezzetli bilgiler ve paylaşımlar için...karadenizli_2902

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı bir tarif deneyeceğim👍🏻

    YanıtlaSil
  5. Kalorisi düşük bir kurabiye isteyenler için güzel bir tarif. Yulaf katılması beni şaşırttı ve tadını merak ettim açıkçası 😊

    YanıtlaSil
  6. Ohh num numm numm şekersiz herşey guzel

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤