19 Eylül 2018 Çarşamba

ECOWELL ULTRA NEMLENDİRİCİ ECO BİO YÜZ BAKIM KREMİ

Merhaba,

#bybngilemersinde etkinliğinde tanıştığım Ecowell ultra nemlendirici eco bio yüz bakım kremini uzun zamandır kullanıyorum.
Artık blogda yerini alma zamanı geldi!



Ecowell'in sitesinde bu ürün şöyle açıklanıyor;

" Doğanın bilgeliğine dayalı özel bakım. Ecowell Ultra Nemlendirici Eco Bio Yüz Kremi gücünü doğanın çok özel organik yağlarından alır. Hassas yüz bakımı için geliştirilmiş nemlendirici Ecowell Yüz Bakım Kremi’nin içeriğindeki doğal E vitamini ve organik argan yağının kuvvetli antioksidan özelliği cildinizi güneş, stres ve çevresel kirlilikten korur. Cildinizin nemlenerek yumuşak ve pürüzsüz olmasını sağlar. Organik kayısı yağının, argan yağının ve gül yağının içerdiği mucizevi vitamin ve mineraller cildinizi nemlendirerek yıllar içinde ortaya çıkan kırışıklıkların giderilmesine yardımcı olur ve cildinizdeki lekelenmelerin önüne geçer. Hızlı emilimli yapısı size makyaj öncesinde kullanım rahatlığı sunar. "




Organik sertifikaya sahip olması, e vitamini ve organik argan yağı, organik kayısı yağı ve organik gül yağı içermesi muhteşem!

Zaten sürdüğünüzde gül kokusunu alıyorsunuz.
Ancak kesinlikle bayıcı bir koku değil.

Nemlendirmesi benim normalden yağlıya dönük ancak nemsiz olan cildim için yeterli.

Sabah - akşam uygulanabiliyor.




Yapısı ne çok katı , ne çok sıvı. Bence tam kıvamında :)

Emilimi de ne çok yavaş ne çok hızlı. 

Makyaj altına da baz olarak kullanabilirsiniz.




Detaylı içeriğine bakmak isterseniz, resmi yakınlaştırabilirsiniz.


Sonuç olarak benim severek kullandığım bir ürün. Size de tavsiye ediyorum.

Bu ürünü deneme fırsatı sundukları için Ecowell ailesine sonsuz teşekkürler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤