7 Ağustos 2018 Salı

REVOX X-TREME SAMPUAN

Merhaba,

Sevgili Aslı'nın düzenlediği etkinlikten daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Sıcakkanlı insanlarla dolu, çok güzel bir etkinlikti.

Revox Firması'ndan Gamze Hanım ve Cem Bey etkinliğimize yeni ürünleri X-treme Şampuan ile katıldılar.

Bize bu ürünü deneme fırsatı sunan Gamze Hanım, Cem Bey ve Revox Firmasına sonsuz teşekkürler.




Revox'un SADECE ECZANELERDE satılan bu ürünü bakalım nasılmış;








İçeriği bitkisel özlerle ve vitaminlerle dolu dolu.

Saç ve saç derisi için ne iyiyse hepsi eklenmiş.




Her saç tipine uygun olan bu şampuanın vaatleri saç ve saç derisini beslemek, yıpranmış ve hasarlı saçları onarmak, saçları dış etkenlere karşı korumak, yeni saç oluşumunu sağlamak ve saçlara hacim vermek.

Benim yaza doğru, kurudan normale dönen saç diplerimde ekstra kuruluk yapmadı.

Saçlarımı daha canlı ve hacimli gösterdi.

Harika, uzun süre kalıcı kokusuyla beni mest etti!

Ablam, annem, ben 3müz kullandık bu ürünü ve herhangi negatif bir etkiyle karşılaşmadık. 

Şampuan arayışındaysanız bu ürüne bir şans vermenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤