1 Nisan 2017 Cumartesi

Isolde Perfect Clean+ Yüz Temizleme Jeli

Herkese Merhaba,

#MersindeBirŞubat etkinliğinde Zigavus'un bu ürünüyle tanışma fırsatı buldum.

Bir aylık kullanımım sonucunda sizinle gözlemlerimi paylaşmak istiyorum.


Ciltteki fazla yağı,makyaj ve kir kalıntılarını temizlemek,tüm cilt problemlerini gidermek amacıyla üretilmiş bir ürün.

Cildi kurutmadan temizlemeyi, nem-yağ dengesini korumayı amaçlıyor.

Gözenek sıkılaştırmayı ve yaşlılık belirtilerini gidermeyi vaat ediyor.



İçeriğinde; Cadı Fındığı Suyu+Ekstresi,Tıbbi Papatya Ekstresi,Aloe Vera Suyu Tozu,

Hatmi Çiçeği Ekstresi,Atkuyruğu Ekstresi,Melisa Ekstresi,Kayışkıran Ekstresi,

Biberiye Ekstresi,Adaçayı Yaprağı Ekstresi,E Vitamini gibi bitkisel içerikler bulunuyor.


Ben ıslak cildime minicik miktarı masaj yaparak uyguluyorum ve duruluyorum.

Bahar aylarının gelmesiyle birlikte hafif yağlanan cildimdeki fazla yağı alıp,parlak ve yumuşak bir cilde kavuşturuyor. Tabi yağı alırken çok az(diğer yağlı cilt için üretilen temizleyici jellere nazaran gerçekten çok az) kurutuyor,üzerine nemlendirici uyguladığınızda sorun kalmıyor.

Kokusu ve ambalajı gerçekten çok tatlı.

Normalde cilt bakımında belirli markalar kullanan biri olarak ilk kez denediğim Zigavus markasının bu ürününü çok sevdim.

Cildimde negatif reaksiyona sebep olmayan bu ürünü sizlere de tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤