24 Şubat 2017 Cuma

HIGHGENIC TEMIZLIK URUNLERI

Herkese Merhaba,

Instagram'dan takip edenler bilir;geçen cumartesi Mersin'de #MersindeBirŞubat adında bir etkinlik gerçekleştirdik.
Bu etkinliği hazırlayan sevgili Zeynep'e teşekkür ediyorum.

Mersin'in de Türkiye'nin 81 ilinden biri olduğunun farkında olan ve etkinliğimize sponsor olan firmalara da ayrıca teşekkür ediyorum.
Diğer firmalara da Türkiye'de sadece 2-3 şehrin ve o 2-3 şehrin bloggerlarının olmadığını tekrar belirtmek istiyorum.

Ve gelelim bu yazımı yazmamın asıl nedeni olan;
"Highgenic Temizlik Ürünleri"


Etkinliğimize katılarak bizleri onurlandıran Highgenic yetkilisi Taner Bey'e teşekkür ediyorum.Bu etkinlik sayesinde daha önce Narsprin ürününü kullandığım Highgenic firmasını ve ürünlerini daha yakından tanıma fırsatı buldum.

Öncelikle size biraz firmadan bahsetmek istiyorum;
2010 Yılında İstanbul Teknik Üniversitesi mezunu kimyager Sevginar Baştekin tarafından kurulan 1K Kimya,Highgenic markası ile bizlere çeşitli temizlik ürünleri üretiyor.Bir kadın girişimcinin böyle güzel bir iş başarması,benim çok hoşuma gitti.Hatta sadece benim değil,firmanın bir kadın girişimci tarafından kurulduğunu anneme ve teyzeme anlattığımda onların da hoşuna gitti.


                            Narsprin Çok Amaçlı Temizleyici
Benim öğrenci evimde yaşarken en çok kullandığım temizleyici.Banyoya ayrı,oraya ayrı buraya ayrı değil,her yere kullanılabilen bir ürün olması benim en sevdiğim yanı.
Tüm çamaşırlarda,tüm bulaşıklarda,tüm yüzeylerde;kısacası tüm evinizde kullanabileceğiniz harika bir ürün.
Ben özellikle mutfakta tezgahta,yağlı tencere ve tavalarda,evyede,ocakta;banyoda ise küvet,tuvalet ve lavaboda çok kullanıyorum.


Silikonlu Temizleyici
Bu ürünün kullanım alanları saymakla bitmez.
Fayans,duşakabin,lavabo,musluk,cam,ayna,
çelik,ankastre,araba içi ve dışı...
Beyaz mobilyaları çok seviyorum.Ancak tozu çok belli ediyor ve ben bu duruma sinir oluyorum.Mobilyalarımın üzerinde aksesuarlar olduğu için ıslak bezle sil,kurula,kurumasını bekle,tekrar aksesuarları yerleştir;çok zaman alıyor.
Bu ürünle tanışınca toz almak benim için artık sıkıntı olmaktan çıktı.
Örneğin şifonyerimin üzerine birkaç fıs silikonlu temizleyiciden sıktım ve kuru bezle sildim.Ne toz kaldı,ne de kurulamayı gerektirecek ıslaklık.


Güçlü Yağ Çözücü Mutfak Temizleyici
Güçlü formülü ile mutfağınızın her yerinde (fırın, ocak, aspiratör, mangal, ızgara, tavalar, tencere, fritöz…) inatçı ve yanmış yağ kalıntılarını kolayca temizler.Ayrıca seramik, cam, plastik, laminant gibi yüzeylerde de kullanılabilirsiniz.


Leke Çıkarma Mendili 
En çok ilgimi çeken ürünlerden biri bu leke çıkarma mendili oldu.
Yemek lekesi,yağ,çay,kahve,her türlü makyaj ve daha bir çok lekeyi çıkarmak için üretilen bir mendil.Emici beyaz bir bezi lekenin altına yerleştiriyoruz.Leke mendili ile lekeyi dıştan içe doğru yavaş vuruşlarla çıkarıyoruz.Daha sonra ıslak ve temiz bir bez yardımı ile o bölgeyi siliyoruz.Ve lekeden kurtuluyoruz.İşlem bu kadar kolay.

Leke Çıkarıcı
Elle yıkanan,makinede yıkanan ve kuru temizleme yapılabilen kumaşlarda kullanılabilen bir ürün.Çay,kahve,meyve,sebze,reçel,mavi mürekkep,küf ve sandık lekelerini kumaşlardan çıkartmak için üretilmiş.

Highgenic hakkında daha fazla bilgiye;@Highgenic ve Highgenic web sitesinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤