24 Eylül 2018 Pazartesi

NAYS COLLECTİON URUN LANSMANI

Merhabalar,

22.09.2018 Cumartesi günü  @nayscollectionn ve @ozlemlemakyaj'ın davetiyle Nays Collection ürün lansmanına katıldım. Nays Collection yetkilisi İdris Bey'in ve Antalyalı Bloggerların katılımıyla çok eğlenceli, güzel bir gün geçirdim.

Ah bu arada söylemeyi unuttum. Temmuz ayında Antalya'ya taşındım.
Bu etkinlik sayesinden Antalyalı Bloggerlarla tanışmış oldum. 
Herkes çok canayakındı!

Muhteşem manzarası olan Beka Cafe'de buluştuk. Manzarası,yeri,hizmeti her şeyi çok güzeldi.
Bize ev sahipliği yaptıkları için çok teşekkürler.




Masalarda ismimize özel masa kartları ve hediyelerimiz bizi bekliyordu.






Pastamız @atolyekek 'in hünerli elleriyle yapılmıştı. 

Çok lezizdi! Ellerinize sağlık :)









Etkinlikten kareler




Nays Collection'ın ürün yelpazesinin oldukça geniş olduğunu ve genişlemeye devam edeceğini biliyor muydunuz?




Benim severek kullandığım makyaj temizleme mendili de lansmandaki ürünlerdendi.

Saatlerce uğraşıp yaptığım makyajımı lansmanda beş dakikada sildi.




Hiç elimden düşürmediğim ıslak mendillerini bebeklere bile rahatlıkla kullanabilirmişiz.




High end parfümlere muadil olan Nays Collection parfümleri oldukça kalıcı.

Oda kokuları, ayakkabı temizleme mendilleri , esansları , maskeleri de bizlere tanıtılan diğer ürünler.

Hepsi çok yakında blogda ve Instagram'da olacak.

Bu güzel etkinlik için sevgili Özlem'e ve Nays Collection'a sonsuz teşekkürler.

Unutmayın #herkesnicekokacak !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤